Käytämme kuljetuksissamme Matkahuollon ja DB Schenkerin palveluita. Osa tuotteista toimitetaan tavarantoimittajien järjestämillä kuljetuksilla. Toimitamme tarvikkeita vain Manner-Suomen alueelle. Toimituskulut veloitetaan valitun toimitustavan mukaan.
Matkahuollon toimitustavat:
DB Schenker
DB Schenkerin kuljettamat tilaukset toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen kuljetusliikkeen alueellisten jakopäivien mukaan.
Vaihto- ja palautusoikeus
Tilatuilla tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossaan, sekä bioturvallisuus huomioitu. Pakkaa palauttamasi tuotteet huolellisesti ja ilmoita palautuksen syy.
Jos haluat palauttaa tuotteita, ota aina yhteyttä suoraan myymälään 010 3160 614.
A-Rehulla on oikeus olla myymättä tilattua tuotetta, jos tuotteessa on selkeä hintavirhe tai muu virhe. Selkeä hintavirhe tarkoittaa niin huomattavaa virhettä tuotteen hinnassa, että asiakkaan oletetaan ymmärtävän, että kyseessä on hinnoitteluvirhe. Tällaisessa tapauksessa asia selvitetään ottamalla yhteyttä asiakkaaseen.
Kuluttaja-asiakas
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Rehujen toimitus
A-Rehun valmistamat irtorehut toimitetaan alueellisten reittipäivien mukaan. Verkkokauppa näyttää reittipäivien mukaiset toimituspäivät tilausvaiheessa. Toimitusaika on noin 2-10 arkipäivää tilauksesta.
Säkkirehut toimitetaan 5-10 päivän sisällä tilauspäivästä, huomioiden kuljetusliikkeen alueelliset jakopäivät tai myöhemmin toivottuna ajankohtana.
Tuotteita voi noutaa myös omalla kuljetuksella. Tällöin tarkempi noutoaika tulee sopia asiakaspalvelun kanssa vähintään kaksi arkipäivää ennen toivottua noutoajankohtaa.
Toimituskulut lasketaan toimituspaikkakohtaisesti valitun toimitustavan ja määrän mukaan.
Asiakaspalautteet
Jos haluat antaa palautetta rehuista tai toimituksesta, ole aina mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme.
A-Rehulla on oikeus olla myymättä tilattua tuotetta, jos tuotteessa on selkeä hintavirhe tai muu virhe. Selkeä hintavirhe tarkoittaa niin huomattavaa virhettä tuotteen hinnassa, että asiakkaan oletetaan ymmärtävän, että kyseessä on hinnoitteluvirhe. Tällaisessa tapauksessa asia selvitetään ottamalla yhteyttä asiakkaaseen.
Lannoitteiden toimitukset
Toimitukset hoidetaan kapelli- ja lava-autoilla, joissa on hiab-nosturi. Nosturipurku sisältyy rahdin hintaan ellei muuta sovita. Toivotut toimituajat ovat arvioita. Sopiaksesi tarkasta toimitusajasta, ole yhteydessä A-Rehuun.
Asiakaspalautteet
A-Rehu ei vastaa virheistä, jotka johtuvat toimituksen jälkeisistä olosuhteista tai siitä, että tilaaja ei ole noudattanut varastointi- ja käsittelyohjeita. Varastointi ja käsittelyohjeet löydät tuoteselosteelta.
Tilaajan on oltava välittömästi yhteydessä A-Rehuun, kun hän on havainnut virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Kaikki toimittajaan kohdistuvat vaatimukset on kuitenkin esitettävä viimeistään toimistusta seuraavan käyttökauden loppuun mennessä.
Tarvikkeiden tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä, vaan ostokset voi maksaa verkkokaupassa tilauksen yhteydessä. Jos maksutavaksi halutaan lasku, niin on rekisteröityminen pakollinen.
Rehuja ja lannoitteita voi ostaa vain maksutavalla lasku. Rehut ja lannoitteet laskutetaan toimituksen jälkeen. Laskulle tilaaminen vaatii rekisteröitymisen ja A-Rehun hyväksynnän laskutusasiakkaaksi.
Jos maksutapana on lasku, laskutamme ostoksenne toimituksen jälkeen. Maksuehto 14 pv netto. Laskutuslisä paperilaskulle on 3 €/lasku 1.1.2021 alkaen.
Laskuille on mahdollista saada korollista maksuaikaa A-Rahoituksen kautta. Rahoitussopimus on oltava voimassa ennen laskutusta. Lue lisää A-Rahoituksesta.